E-verslo mokymai pasitelkiant dirbtinį intelektą
Kurkime e-verslą išnaudojant dirbtinį intelektą. Unikalus Workshop’as, kurio metu kartu sukursime Jūsų e. verslą nuo idėjos ir e-parduotuvės sukūrimo iki reklamos ir produktų pardavimo!
Mokymai vykdomi individualiai su 1-2 asmenimis, laikas derinamas asmeniškai. Su dabartinėmis technologijomis galite patys susikurti ne tik skaitmeninius produktus, bet ir internetinę svetainę, reklamas, Facebook DI netgi pats atrenka tikslinę auditoriją efektyviausiems pardavimams pasiekti, tad sukurti e-verslą dar niekada nebuvo taip lengva. Visos naujausios technologijos dabar VIENAME KURSE! IR jokių programavimo žinių, nes tai už mus padarys DI.
„E. verslo kūrimas pasitelkiant dirbtinį intelektą“ skirta suaugusiems, siekiantiems įgyti ir tobulinti žinias bei įgūdžius e. verslo srityje. Programa suteiks dalyviams teorinių žinių apie e. verslo kūrimo pagrindus, praktinių įgūdžių naudojant dirbtinį intelektą įvairiuose e. verslo kūrimo etapuose, taip pat skatins kūrybiškai taikyti šias žinias praktikoje.
Šios programos tikslas yra paruošti specialistus, kurie gebės efektyviai pritaikyti dirbtinio intelekto technologijas ir e. verslo strategijas savo veikloje, užtikrindami verslo augimą ir sėkmę konkurencingoje rinkoje. Skaitmeninio verslo kūrimo pasitelkiant dirbtinį intelektą mokymo programa yra itin aktuali besimokančiajam, nes suteikia praktinių įgūdžių ir žinių, reikalingų sėkmingai ir konkurencingai integracijai į šiuolaikinę skaitmeninę ekonomiką.
Programos metu besimokantieji išmoks, kaip rasti pelningas rinkos nišas, kurti skaitmeninius produktus, naudoti dirbtinio intelekto įrankius reklamos kampanijoms, internetinėms svetainėms bei pažangiausioms automatizuotoms rinkodaros strategijoms. Be to, sužinos, kaip kurti e. knygas, e. mokymus, vizualinį turinį ir kitus skaitmeninius produktus pasitelkiant dirbtinį intelektą. Ši programa skirta tiems, kurie siekia ne tik suprasti e. verslo kūrimo dinamiką, bet ir įgyti praktinius įgūdžius, leidžiančius tapti savo srities lyderiais.
Programa suteiks dalyviams teorinių žinių apie e. verslo kūrimo pagrindus, praktinių įgūdžių naudojant dirbtinį intelektą įvairiuose e. verslo kūrimo etapuose, taip pat skatins kūrybiškai taikyti šias žinias praktikoje. Šios programos tikslas yra paruošti specialistus, kurie gebės efektyviai pritaikyti DI technologijas ir e. verslo strategijas savo veikloje, užtikrindami verslo augimą ir sėkmę konkurencingoje rinkoje. Programoje gali dalyvauti asmenys, norintys įgyti žinių apie e. verslo kūrimą ir praktinių įgūdžių naudojant dirbtinį intelektą įvairiuose e. verslo kūrimo procesuose: Suaugusieji, norintys tobulinti savo žinias e. verslo kūrimo srityje. Verslininkai ir startuolių kūrėjai, siekiantys sukurti ir plėtoti savo e. verslą naudojant AI. Skaitmeninės rinkodaros specialistai, norintys integruoti AI sprendimus į rinkodaros strategijas. IT specialistai, siekiantys gilinti savo kompetencijas e. verslo kūrimo ir valdymo srityse. Kūrybininkai ir inovatoriai, norintys pritaikyti DI technologijas savo skaitmeniniuose projektuose. Ši programa gali būti pritaikyta individualiems poreikiams, priklausomai nuo dalyvių lygio ir e. verslo kūrimo patirties. Tikslai: ─ Suteikti dalyviams pagrindines žinias apie e. verslo kūrimą; ─ Išmokyti naudotis dirbtiniu intelektu įvairiuose e. verslo kūrimo ir valdymo etapuose; ─ Ugdyti gebėjimą pritaikyti DI technologijas kuriant ir plėtojant e. verslą. Uždaviniai: ─ Supažindinti su e. verslo koncepcija, rinkos nišų analizės metodais bei skaitmeninių produktų kūrimu; ─ Išmokyti naudotis DI priemonėmis internetinių svetainių, reklamos kampanijų ir pardavimo kanalų kūrimui bei valdymui; ─ Išmokyti kurti efektyvias reklamos kampanijas, naudojant DI ir taikyti automatizavimo strategijas rinkodaroje; ─ Skatinti praktinį DI ir kitų technologijų taikymą kuriant ir valdant e. verslą; ─ Ugdyti kritinį mąstymą, rinkodaros strategijų kūrimo, ir problemų sprendimo įgūdžius.
Programa
1.Įvadas į e. verslo kūrimą Kas yra e. verslas? E. verslo sąvoka, pagrindiniai modeliai ir jų skirtumai Kodėl e. verslas tapo esmine verslo dalimi? Kaip keičiasi e. verslo rinka ir kokios naujos galimybės atsiveria? E. verslo vystymosi tendencijos ir ateities perspektyvos. Praktiniai e. verslo pavyzdžiai. Sėkmingų e. verslo modelių ir projektų apžvalga 2.Rinkos analizė ir nišos suradimas Jau turite savo produktą? Jei taip, rasime jam vietą rinkoje. Jei ne, išsiaiškinsime, kaip surasti pelningą rinkos nišą. Susipažinsime su rinkos tyrimo metodais. Kokie faktoriai lemia rinkos nišos pasirinkimą? Kriterijai ir požymiai, pagal kuriuos vertinamos nišos galimybės. Kaip AI gali padėti analizuoti rinkos duomenis? Dirbtinio intelekto naudojimas rinkos tyrimų duomenų analizėje. 3.Generatyvinio dirbtinio intelekto modeliai Įvadas į generatyvinį DI. Kas yra generatyviniai DI modeliai ir kaip jie veikia? Generatyvinių modelių veikimo principai ir struktūra. 4.ChatGPT modelio veikimo principai Populiariausi generatyvinio DI modeliai. Kuo jie skiriasi ir ką pasirinkti? GPT-4, GPT-4o DALL-E, Gemini ir kiti. ChatGPT modelio struktūra. Kaip veikia ChatGPT modelis? Modelio architektūra ir treniravimo procesas. Naudojimo pavyzdžiai ir praktiniai taikymai. Kokiose srityse ChatGPT gali būti naudingas? Įvairios naudojimo sritys: tekstų generavimas, pokalbiai, turinio kūrimas. 5.Užklausų formavimo (prompt) inžinerija Kas yra prompt inžinerija? Kaip efektyviai kurti užklausas? Pagrindiniai principai ir metodai kuriant veiksmingas užklausas. Geriausios praktikos ir pavyzdžiai. Kokios yra efektyvios užklausų kūrimo strategijos? Praktiniai pavyzdžiai ir strategijos, kaip kurti tikslias ir veiksmingas užklausas. 6.Skaitmeninių produktų kūrimas Kas yra skaitmeniniai produktai? Skaitmeninių produktų analizė ir jų rūšys. Kaip sukurti sėkmingą skaitmeninį produktą? Skaitmeninio produkto kūrimo žingsniai nuo idėjos iki paleidimo. AI vaidmuo skaitmeninių produktų kūrime. Dirbtinio intelekto įrankiai, padėsiantys sukurti Jūsų pirmąjį skaitmeninį produktą pagal jau surastą rinkos nišą. Praktiniai skaitmeninių produktų kūrimo pavyzdžiai. 7.Vizualų, reklamų ir logotipų kūrimas naudojant DI Kaip DI gali padėti kurti vizualus ir reklamas? Dirbtinio intelekto įrankiai vaizdinės medžiagos kūrimui. Kaip sukurti efektyvų logotipą? Logotipų kūrimas su dirbtinio intelekto įrankiais. Praktiniai vizualų ir reklamų kūrimo su DI pavyzdžiai. 8.E-knygų kūrimas naudojant DI Kaip DI gali padėti kurti e-knygas? Dirbtinio intelekto įrankiai e-knygų kūrimui. Kaip sukurti struktūrizuotą ir skaitomą e-knygą? E-knygų struktūrizavimo ir turinio generavimo metodai. Praktiniai e-knygų kūrimo pavyzdžiai. 9.E-kursų kūrimas naudojant DI Kaip sukurti sėkmingą e-kursą su DI? Dirbtinio intelekto naudojimas e-kursų turinio kūrimui. Kaip automatizuoti e. kurso kūrimą su DI? Jūsų skaitmeninio avataro sukūrimas ir balso klonavimo galimybės automatizacijai. Kaip DI padeda planuoti ir struktūrizuoti e-kursą? E-kursų planavimo ir struktūrizavimo metodai su DI pagalba. Praktiniai e-kursų kūrimo pavyzdžiai. 10.Pardavimo kanalų (funnels) kūrimas Kas yra pardavimo kanalai (funnels)? Pardavimo kanalų samprata ir jų struktūra. Kaip DI įrankiai gali padėti kurti ir valdyti pardavimo kanalus? Dirbtinio intelekto naudojimas pardavimo kanalų kūrimui ir optimizavimui. Kaip matuoti ir gerinti pardavimo kanalų efektyvumą? Pardavimo kanalų veiksmingumo vertinimas ir optimizacija. Praktinis pardavimo kanalų kūrimo pavyzdys. 11.Internetinių svetainių kūrimas ir priežiūra naudojant DI įrankį Kaip DI gali padėti kurti internetinę svetainę? Dirbtinio intelekto įrankis svetainės sukūrimui. Svetainės turinio valdymo sistema. Kaip patogiai ir be vargo naudoti svetainės administravimo įrankį? Praktiniai internetinių svetainių kūrimo su DI pavyzdžiai. 12.Reklamos kampanijų kūrimas ir valdymas (Meta Ads) Kaip susikurti Meta Ads paskyrą Facebook, įdiegti Meta Pikselį ir kitus reklamos paleidimui reikalingus žingsnius? Žingsnis po žingsnio. Kaip kurti efektyvias reklamos kampanijas su DI pagalba? Dirbtinio intelekto naudojimas reklamos kampanijų kūrimui. Kaip testuoti ir analizuoti reklamos kampanijų efektyvumą? Reklamos efektyvumo stebėjimas ir gerinimas. Praktiniai Meta Ads kampanijų kūrimo pavyzdžiai. 13.Partnerystės (affiliate) ir el. pašto rinkodaros apžvalga Kas yra affiliate marketingas?Affiliate marketingo modeliai ir strategijos. Kaip vienas DI įrankis gali automatizuoti visą e-mail marketingą? 14.Socialinių tinklų turinio kūrimas naudojant DI Kaip DI gali padėti kurti socialinių tinklų turinį? Dirbtinio intelekto įrankiai teksto ir vizualų generavimui. Kaip planuoti ir vykdyti socialinių tinklų kampanijas? Socialinių tinklų turinio kūrimo ir valdymo strategijos. 15.Praktiniai darbai ir projektai Kurso pabaigoje vertinsime ir teiksime pasiūlymus viso kurso metu Jūsų kurtam skaitmeninio verslo modeliui.